donderdag 1 juni 2017

Dag 12. Discovery Cove

Om half 7 zaten we al in de auto richting Discovery Cove. Hier hebben we allemaal erg naar uitgekeken.

Het park is prachtig aangelegd en we kiezen een plekje met uitzicht op de dolfijnen. Eerst worden we naar het restaurant gebracht en kunnen van alles kiezen voor een heerlijk ontbijt. Al het eten en drinken is inclusief vandaag.



Daarna halen we onze wet suits op en zijn we er klaar voor......



Om 10 uur moeten we ons in een cabana melden voor uitleg en kunnen we het water in.

Daar komt Hatch aangezwommen om kennis met ons te maken. Hatch is 22 jaar en is erg grappig, hij reageert op ons en maakt lieve geluidjes. Hij heeft een erg hoog knuffelgehalte en we kunnen niet van hem afblijven.




De trainer laat ons kunstjes met hen doen en dan mogen we naar dieper water. We zwemmen samen met hem door het water. GEWELDIG!







Na een half uurtje komt Carper Corn met een boei aangezwommen die voor Monique bedoeld is.

Er staat iets op.... WIILL YOU MARRY ME?

Het eerste wat ze zegt...., nu ga ik janken hoor Ing! Maar meteen pakt ze me vast en krijg ik de kus waar ik op hoopte!


Er worden foto's gemaakt en we krijgen applaus van de omstanders.
We werden uit het water meegenomen naar het strandje, hier lag de ring klaar en ben ik officieel op de knie gegaan!





En ze heeft JA gezegd! Dit was een mooi aanzoek, wat hebben we genoten!
In de voorbereiding naar deze vakantie toe, had ik de plannen om Monique hier te vragen al vastgelegd. Net voor de vakantie heeft Monique mij namelijk ook een aanzoek gedaan, maar nu is het compleet en hebben we elkaar dus gevraagd.

We hebben de verdere dag genoten van het park. We hebben tussen de tropische vissen en roggen gesnorkeld en mooie vogels gezien.






Het was een dag om nooit te vergeten! Dus heel veel foto's gemaakt....

7 opmerkingen:

  1. Wauwww jee ik wordt er stil van, wat een romantis en geweldige aanzoek echt een geweldig idee zeg.hoe krijg je het geregeld..am happy for you.
    Geniet er samen nog van..groetjes van ons xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww jee ik wordt er stil van, wat een romantis en geweldige aanzoek echt een geweldig idee zeg.hoe krijg je het geregeld..am happy for you.
    Geniet er samen nog van..groetjes van ons xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dag. Je had geen mooiere plek kunnen bedenken voor een aanzoek !! Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Greet en marcel2 juni 2017 om 02:30

    Nogmaals gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk marcel en greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik lees jullie blog ook mee
    Maar wat een mooie manier om dit zo te vragen
    Allebij vanharte en veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kippevel moment! Geweldig aanzoek. Gefeliciteerd dames! Xxx
    Suzanne R

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik droom nu van een huwelijk in Florida op het strand...ik wil dit graag voor jullie regelen.
    Liefs en geniet van elkaar en de jeugd...
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen