woensdag 7 juni 2017

Dag 19. Inpakken en midgetgolven

Wat ontzettend balen dat het weer de laatste dagen zo tegen zit, we hadden nog graag even een bruin kleurtje opgedaan en de planning af gemaakt. Maar helaas, het is zo nat... We pakken vast alles in, zodat we vanmiddag nog maar eens kunnen shoppen in de Florida Mall. Gewoon nog wat leuke hebbedingetjes. Ma en ik hebben een mooie armband  gekocht. (Gekregen van mijn moedertje)
Carmen heeft een mooie tas gekocht bij de Charming Charlie. Wat een heerlijke winkel is dit! Alles ligt op kleur en is mooi neergezet.




Ik had moeite om het leuke pillendoosje en de pasjeshouder te laten liggen... maar toen we verder liepen, had Carmen een kadootje voor me, stiekem had ze beide voor me gekocht! Heel lief!  Ik ben er erg blij mee! 

Mo en de mannen waren het inmiddels meer dan zat, van bankie naar bankie ...het was ook al 5 uur. We reden naar de Ponderosa op de International Drive en aten heerlijk! Er was naast ons hoofdgerecht ook een buffet, waar we van smulden. Dus nog maar een toetje na...(volgende week is het echt afgelopen hoor!)




Het was intussen droog en de midgetgolfbaan was nog een must to do.... Dus op naar Pirate Cove. Een prachtig aangelegde baan! Erg leuk om zo onze vakantie met elkaar af te sluiten!






Sven had wat moeite om het balletje er in te slaan....

We waren op tijd weer in de villa en gingen op tijd slapen. Morgen vertrekken we rond half 9 naar Miami voor onze terugvlucht.





1 opmerking: